[Pardus-kullanicilari] Her keze Merhaba

Kaan Göktaş kaangoktas at silivrihaber.net
4 Oca 2007 Per 17:57:30 EET

04 Oca 2007 Per 17:54 tarihinde, Emin Senay şunları yazmıştı:
> Bazı bilgisayarların siteye girip bazılarının girememesi bence farklı
> bilgisayarlarda kullanılan farklı DNS lerle ilgili. Normalde profesyonel
> olarak parayla bir alan adı alındığında da dünya üzerindeki DNS lerin bu
> alan adına ait kaydı güncellemesi birkaç günü bulabiliyor. Bu sure içinde
> kaydı güncellenmiş DNS ler alan adinin sahip olduğu ip numarasını öğrenmiş
> olduklarından siteyi gösterebiliyor, diğerleri ise bu alan adini hangi ip
> adresine yönlendireceklerini bilmedikleri için siteyi gösteremiyor. Sorunun
> bu olup olmadığını siteye ip adresini kullanarak erişmeye çalışarak
> [...]

Bu durum şu sorunu doğuracaktır beraberinde : Arkadaşımız statik (sabit) ip no
kullanmadığı için Türk Telekom' un her 24 saatte bir yaptığı ip güncellemesi
sonucu ip adresi değişecek ve bütün dns' ler bu defa siteyi yeni ip' leriyle
kaydetmek için güncelleme yapacaklar ve her defasında zincirleme bir bağlantı
kopukluğu baş gösterecek.

--
Özgürlük için : www.pardus.org.tr