[Pardus-kullanicilari] Pardus 2007 hakkýnda bikaç soru...

Mehmet Selim Ýmre selimimre at gmail.com
4 Oca 2007 Per 16:18:25 EET

mavi noktacık sorunum giderildi, fakat renkler doğru değil bu sefer. sanki renk derinliği azmış gibi ton geçişleri katman katman. Her videoda olmuyor işin ilginci, Lost izleken oluyor MacGyver izlerken olmuyor mesela... Kaffeine ve mplayer'ı dendim.

Wiki'deki öntanım ayarlarını yaptığımda açılışta beryl yükleniyor ama göçmüş olarak, tekrar beryl'i masaüstü yön. olarak seçmem gerekiyor. Yani Wiki'deki çözüm korkarım 2007 için uygun değil??? Tufan Pakgün'ün bi cevabı var bugün attığıi onu deneyeceğim.

tekrar teşekkürler..