[Pardus-kullanicilari] Her keze Merhaba

Hayrullah COŞKUN coskunhayrullah at gmail.com
4 Oca 2007 Per 15:32:53 EET

Ev deki makinemi dns server yaptım sununda(bind source koddan kurdum)  ve
apache (deponda ki pakedi kullandım) kurdum.Kişisel bir site olmasına ragmen
aklıma bir fikri geldi site giriş satfasına pardusun localhost da gelen
sayafası üzerinde biraz oynayarak sitemin giriş sayfası yaptım belki diğer
arkadaşlara içinde bir fikir olur görmek isteyen arakadaşlar bir bakarsa
www.htm.name.tr
önerilerede uyabilirim.Hep burda  kalın. :)

Amacımı kimse reklam olarak algomaz umarım sitem basitdir.
--
Özgürlük için...http://www.pardus.org.tr