[Pardus-kullanicilari] Ağ yönetim programı

Tufan PAKGÜN pakgunpardus at gmail.com
4 Oca 2007 Per 14:30:13 EET

merhaba.
arkadaşlar pardusta kullanabileceğimiz bir ağ yönetim programı varmi
bildiğimiz.
okullarda ve labratuvarlarda kullanabileceğimiz netup tarzı bir program
bilgisayarları toplu olarak kontrol edebileceğimiz, ekranlarını
kilitleyebileceğimiz. görüntüleri paylarştırabileceğimiz. bir program
bu şekilde okullarda bilgisayr sınıflarında pardusu kullanmak çok daha cazip
olur.
böyle bir program yoksa bile geliştirmek için ne yapabiliriz?