[Pardus-kullanicilari] multimedia klavyedeki ses düğmeleri

selim ok selimok at gmail.com
4 Oca 2007 Per 00:28:03 EET

Daha önce de söyledim ama emin olmak icin tekrar ediyorum kusuruma bakmayin,
acaba kmix simgesi üzerine sag tiklayip "ana kanali secin" 'e tiklayip,
farkli bir kanal sectiniz mi? Örnegin PCM kanali, bu büyük olasilikla ise
yarayacaktir. Yada sizde mixer'i actiginizda hangisini kapatinca ses tamamen
kapaniyorsa o kanali secin, böylece sorun hallolmus olacak. %90 :)

Selim

04.01.2007 tarihinde Atamert Ölçgen <muhuk at muhuk.com> yazmış: