[Pardus-kullanicilari] Pardus çöktü

Bulent TUNCBILEK edinak2000 at gmail.com
4 Oca 2007 Per 00:15:50 EET

   Disk alanı sıkıntısı yok zaten sistem ile home dizinini ayrı bölümlere
kurdum ve depo benim ev dizinimde yinede tedbir olarak pisi ile gecmiÅŸi
temizledim.
  Tekrar kurmadan önce son bir sorum olacaktı müsadenizle. Pisi ile biraz
yakınlaşınca "pisi lc" komutuyla depodaki bileşen gruplarını verdiğini
gördüm, örneğin  desktop.kde ve desktop.kde.base gibi bileşenler var bu
bileşenler içindeki paketlerin tümünü kaldırıp tekrar kurmanın bir yolu
varmı acaba, tek tek paket isimlerini bilmesekte.
Saygılarımla.

02.01.2007 tarihinde Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr> yazmış: