[Pardus-kullanicilari] ASUS 9550 ekran kartı ve Pardus 2007

Ali Riza KANDİLOĞLU kandilar at superonline.com
3 Oca 2007 Çar 19:42:01 EET

Arkadaşlar,
İlginize teşekkürler.
xorg.conf dosyasını edit ederek çözdüm gibi. (Modes satırında sadece 800x600
640x480 vardı. Ben de 1600x1200'den başlayarak azalan sırayla diğer
çözünürlükleri yazdım. Ayrıca monitör ile ilgili bölümde de yatay ve düşey
sync. frakansı ve Refresh rate'ni değiştirdim)

Çözdüm gibi diyorum; çünkü makinam açılırken 1600x1200 ile açılıyor, şifremi
girdikten sonra istediğim çözünürlük olan 1024x768'e kendiliğinden iniyor.
Tuhaf ama oldu. Teşekkürler