[Pardus-kullanicilari] İnternet Bağlantısı

Behlül smart_man_22 at mynet.com
3 Oca 2007 Çar 18:43:36 EET

Merhaba

Bu local.start dosyasındaki otomatik bağlantı kısmında bir problem
yaşıyorum.Sorun şu kodları yazıyorum ve kaydediyorum.Bilgisayarı yeniden
başlatıyorum.Bağlanıyor.Sonra bu bağlanma olayı her zaman tekrar etmiyor
ve bağlanmıyor.Bu local.start dosyasına komutu yazarken önceki olanlar ile
arasında bir boşluk bırakmamız gerekiyor mu?

Normalde komut şöyle;

# /etc/conf.d/local.start

# This is a good place to load any misc programs
# on startup ( use 1>&2 to hide output)

Ben bu satıra bir boşluk bırakarak mı komutu yazacam.Yoksa direk mi bir
alt satıra mı yazacam.

Benim yazdığım şöyle;

# /etc/conf.d/local.start

# This is a good place to load any misc programs

# on startup ( use 1>&2 to hide output)

br2684ctl -c 0 -b -a 8.35
adsl-start

Bunu doğrusu nedir?