[Pardus-kullanicilari] Amarok Kullanımı

Kaan Göktaş kaangoktas at silivrihaber.net
3 Oca 2007 Çar 17:24:25 EET

03 Oca 2007 Çar 17:15 tarihinde, Behlül şunları yazmıştı:
> Merhaba arkadaşlar.Ben bu amarok programını kullanıyorum.Fakat bir sorunum
> var.Her müzik geçişinde ekrana hangi müziği çaldığını belirten bir uyarı
> çıkıyor.Bu yazıyı nasıl kapatabilirim.
>
> Saygılarımla...

Ayarlar - Amarok programını yapılandır - Bilgi ekranı sekmesinden en üstteki
bilgilendirme ekranı kullan tickini kaldırın (tamamen kapatmak için) yada
aşağıdaki seçeneklerden boyutu konumu ekranda kalma süresi gibi özelliklerini
değiştirin.

--
Özgürlük için : www.pardus.org.tr