[Pardus-kullanicilari] uzak masaüstü bağlantısı

cihan kaya kayacin at gmail.com
3 Oca 2007 Çar 14:56:41 EET

arkadaşın pardus yüklü bilgisayara benim bilgisayardan uzak masa üstü ile
bağlanmaya çalışıyorum. Bağlanıcağım arkadaşım programlar-->sistem-->krfb
yolunu izliyerek davet oluşturdu
bende programlar-->internet-->krdc yolunu izliyerek davette gelen bilgilerle
bağlantıyı gerçekleştirmek istediğimde Bağlantı kurulamadı. Verilen adres ve
portta sunucu çalışmıyor. şeklinde hata alıyorum. aynı şekilde o da benim
bilgisayara bağlanmak istediğinde aynı hatayı alıyor. ikimizinde
tasma->internet ve yerel ağ bölümündeki güvenlik duvarı kapalı. bunu nasıl
kullanabilirim? uzak masaüstünü kullanan arkadaşlar vamı, varsa yaptıkları
özel bir ayar varmı?
herkese iyi çalışmalar, şimdiden teşekkürler.

--
'Özgürlük için...http://www.pardus.org.tr/