[Pardus-kullanicilari] BlueTooth

cihan kaya kayacin at gmail.com
3 Oca 2007 Çar 14:45:10 EET

telefonunuzun bilgisayarı görebilmesi için /etc/conf.d/bluetooth içinde
DISCOVERABLE=true olması gerek. DISCOVERABLE=false ise true yapın. şifre,
eğer telefonla bilgisayarı eşleştirirseniz sizden istenir. telefonunuzdan
bluetooth cihazları aratın, telefon bilgisayarınızı bulduğunda bilgisayarı
seçin. eşleşme yaparken sizden şifre isteyecektir. (nokia 3650 de öyleydi.)
eğer dosya gönderirken şifre isterse de 1234 yazın.