[Pardus-kullanicilari] pardus2007 ve md5sum

selim ok selimok at gmail.com
3 Oca 2007 Çar 11:01:28 EET

Yakup Bey,
Ferit Bey zaten indiremedigini söylemis, cünkü sizinde dediginiz gibi yok,
ancak indirme sayfasinda metin olarak yazili ve söylediklerinden
anlasiliyorki oradan kontrol etmis, zaten dosya olmasi önemli degil. Sonra
indirdigi dosyadan md5sum anahtari olusturmus kontrol etmis. Ayni olmasi
gerekir. http://www.pardus.org.tr/indir.html adresine girerseniz orda md5sum
anahtarinida görebilirsiniz.

Iyi calismalar,
Selim