[Pardus-kullanicilari] YNT: internet ayarları

Alev, Mustafa cornetto at smileadsl.com
3 Oca 2007 Çar 02:42:09 EET

Sürekli olarak bu komutu girmek istemeyen arkadaşlar için yazıyorum

Onur at linux ~ $ sudo nano /etc/conf.d/local.start

yazarak daha önceden rc.local olarak adlandırılan dosyanın içine giriyoruz ve

# /etc/conf.d/local.start

# This is a good place to load any misc programs
# on startup ( use 1>&2 to hide output)

br2684ctl -c 0 -b -a 8.35
adsl-start