[Pardus-kullanicilari] sessizlik bitmedi

selim ok selimok at gmail.com
3 Oca 2007 Çar 01:52:27 EET

Can bey herseyden önce daha önce sordugunuz soruyla ilgili ne yazarsaniz
yazin o soruya cevap olarak yazin ki bizde sizin sonra yazdiginiz mesaji
okudumuzda, daha önce ne yazmissiniz diye aramayalim, bu konuda dikkat
ederseniz sevinirim. Acikcasi yardim etmek isterdim ama, yazdiginiz soruyu
bulmam lazim önce!
Iyi calismalar,
Selim