[Pardus-kullanicilari] ikinci bilgisayarda kablosuz baglanma sorunu

selim ok selimok at gmail.com
3 Oca 2007 Çar 01:15:01 EET

Belki hata kaydi girmeniz sorunun cözümü konusunda daha kisa zamanda yardim
almanizi saglayabilirb Bence hata.pardus.org.tr adresine tüm donanim
bilgileriniz ve sorunu detaylica anlatarak bir hata kaydi ekleyin.

Iyi calismalar,
Selim

02.01.2007 tarihinde Talha Yalta <talhayalta at gmail.com> yazmış: