[Pardus-kullanicilari] ASUS 9550 ekran kartý ve Pardus 2007

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
2 Oca 2007 Sal 22:34:38 EET

Ä°yi geceler,
Yayınlandığı andan beri Pardus'la beraber olan ve fevrice eleştirip ve arada
sırada maksadını aşan, tepkisel eleştirilerimi burada arkadaşlarla paylaşan
ama asla Pardus'dan vazgeçmeyen, bütün makinelerimde sadece Pardus yüklü
biri olarak  size çözümü ben yazayım.
Ati ekran kartlarının genel anlamda Linuksla derdi var, Ati ekran kartları
ile ilgili sorunlar epeydir tartışılıyor belki formda dikkatiniz çekmiştir.
Öncellikle güncellemeleri tamamlayınız, zira son güncelleme ile epey bir ati
ekran kartı sorunu çözüldü.
Daha sonra eğer hala aynı ise durum, aşağıdaki linkteki yönergeyi takip eder
misiniz?

http://www.pardus-wiki.org/index.php/NASIL:XCozunurluk

kolay gelsin.

02.01.2007 tarihinde kandilar at superonline.com <kandilar at superonline.com>
yazmış:

> Merhaba,
> Pardus'u ilk kez dün kurdum. İlk sorunum ekran çöznürlüğünün 800x600'ün
> üstüne çıkamaması; refresh hızı da 60. Bildiğiniz gibi bu değerler kabul
> edilemez. Ben Windows'da bu kart ile 1280x1024'de 85Hz ile çalışıyordum.
> Ayrıca renk derinliğini de ayarlamam mümkün görünmüyor.
> Kusura bakmayın ama, Pardus2007 henüz tam olgunlaşmış bir işletim sistemi
> deÄŸil galiba.
>
> Belki de bu yargım cahilliğim yüzündendir...
> Yardımnız olursa Pardus'a ısınacağım.

Önce sağlık!
Sonra mı?...
Sonra... tabiki PARDUS!!!