[Pardus-kullanicilari] ses karıştırıcı yapılandırması

can comert cancomert at gmail.com
2 Oca 2007 Sal 21:49:35 EET

Merhabalar,
k mix ile biraz oynayınca hoparlörlerden bazı sesler alabildim fakat
kmix öntanımlı olarak sis... şeklindeki bir aygıtı tanıyor.
Benim de düşündüğüm gibi aygıtı tanıtmışım(galiba) kmix ile biraz
kurcalayınca hoparlörlerden cızırtılar duyulmaya başladı şimdi gerekli
ayarların otomatik olarak tanımlandığı bir mixer var mı ya da bu
ayarları nasıl yapılabileceği konusunda bir döküman
zira deneme yanılma ile cızırtıdan daha ileri gitmek mümkün görülmüyor...