[Pardus-kullanicilari] montör tazeleme oranı hk.

drcivan drcivanim72 at gmail.com
2 Oca 2007 Sal 18:47:44 EET

kartınız nvidia ise bendede ve çok sayıda kullanıcıdada aynı sorun var dı
diyorum çünkü bu kartlarda gerçek tazeleme oranı xorg.conf ta ne yazıyorsa o
dur yani göründüğü60 hz değildir konslda şu komutla xorg.conf taki hz
ayarını yapabilirsin
gtf 1280*1024 85
çıkan sonucuda monitör sekmesine eklersin ama  dediğim gibi ayarlarda 60
vaya daha aşağı gözükür ama gerçekte öyle değildir

02.01.2007 tarihinde Hayrullah COŞKUN <coskunhayrullah at gmail.com> yazmış: