[Pardus-kullanicilari] Pardus simgesi

Kaan Göktaş kaangoktas at silivrihaber.net
16 Oca 2007 Sal 11:51:29 EET

02 Oca 2007 Sal 17:22 tarihinde, Atamert Ölçgen şunları yazmıştı:

> Barındırma yerine _bulundurma_ desek. Bir de bildiğim kadarıyla şirket
> de Türkçe değil, yanılıyor muyum?.

şirket en azından hosting den daha türkçe oturmuş.. bulundurma hosting' i tam
anlamıyla karşılamıyor.. barındırma da ısrarlıyım kendi şirketimin sitesinde
de hosting ile ilgili tüm hizmetleri barındırma olarak da değiştiriyorum.

--
Özgürlük için : www.pardus.org.tr