[Pardus-kullanicilari] Pardus çöktü

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
2 Oca 2007 Sal 14:28:25 EET

Home dizininizi ayrı bir diske kopyalayıp (gizli dosyalar dahil) yeniden
kurabilirsiniz. Home dizininizdeki gizli dosyalarda uygulamaların
konfigurasyon dosyaları bulunur ve yeniden kurduktan sonra bunları tekrar
yerine koyduğunuzda yaptığınız ayarlar geri gelecektir.

02.01.2007 tarihinde Tevfik Ozden <tevfikozden at gmail.com> yazmış: