[Pardus-kullanicilari] Yerel disk hda5 ve hda1 okumama hatası

selim ok selimok at gmail.com
2 Oca 2007 Sal 13:14:41 EET

Daha önce calisiyordu da neden sonra böyle oldu, hatayi bulabilmemiz icin
bize yardimci olmaniz gerek. Birseyler degistirmis olmalisiniz. Pardus 2007
mi kullaniyorsunuz? En son ne zaman güncelleme yaptiniz? Windows'u normal
bir sekilde mi kapattiniz? Bazen windows'u kapatirken tam olarak
kapatmazsaniz, windows bir sekilde diski bloke ediyor, yada pardus bazi
seyleri bozmak istemiyor bu yüzden diske erisemiyor.

Iyi calismalar,
Selim

02.01.2007 tarihinde Adsız Kürşad <olcaytoalp at gmail.com> yazmış: