[Pardus-kullanicilari] internet ayarları

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
2 Oca 2007 Sal 12:19:35 EET

Merhaba,
Pek de emin olmamakla birlikte şunu sormak istiyorum. ADSL modeminizin
ayarlarında bağlantı türü PPPoA mı? PPPoE mi?

Bende PPPoA seçili. DHCP ile de bağlanabiliyorum. Ancak ayarlarda İsim
Sunucuları'nda Özel'i seçip 192.168.2.1 (modemimin ağ geçidi) yazıyorum ve
bu şekilde nete bağlanabiliyorum. Yoksa bende de dediğiniz sorun var.

02.01.2007 tarihinde Hamdi PINAR <aikibudokan at gmail.com> yazmış: