[Pardus-kullanicilari] Tp link 620G Kablosuz network adaptörü

H.A. Özkan haozkan71 at gmail.com
2 Oca 2007 Sal 02:14:07 EET

1.Başlangıçta Ağ yöneticisinde Yeni bağlantı oluşturda adaptör
kablosuz ağlar bölümünde tanımıyor yani kablosuz ağlar bölümünün altı
boş.

 2." lsusb" komutunu verdiğimde chipset olarak  Atheros
communications, Inc olarak gözüküyor.

3. Ayrıca ndiswrapper komutunu nasıl daki gibi  windows sürücüsündeki
inf uzantılı dosyayı ekleyip onayladığımda "driver tl-wn620g is
already installed" ifadesi yazıyor.

4.Daha sonra  "ndiwrapper -l" komutunu yazdığım da" tl-wn620g :
invalid driver" şeklinde bir yazı çıkyor.Nasıl da ise " Installed ndis
drivers:
xxxx driver present, hardware present" şeklinde olması gerektiği yazıyor.

5.Sonuç olarak bağlanamıyorum

6.İlgili adaptörün tekni bilgi linki aşağıda olduğu gibidir.

www.tplink.com/products/product_spe.asp?id=5

.

01.01.2007 tarihinde Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> yazmış: