[Pardus-kullanicilari] kiba-dock

kenp kpelit at gmail.com
2 Oca 2007 Sal 01:04:48 EET

02 Oca 2007 Sal 00:11 tarihinde, Tufan PAKGÜN şunları yazmıştı:
> merhabalar
> pardusta kiba-dock kurdum ama her seferinde komut satırından başlatmak
> gerekiyor.bunu nasıl otomatik hale getirebilirim.

Masa üstüne sağ tık/ yeni oluştur/ uygulama bağlantı.
Çıkan pencerede _genel_ sekmesinde programın ismini , _uygulama_  sekmesinde
_komut_ bölümüne de kiba-dock yazıp, tamam derseniz bağınız hazır olur. Bu
bağı  /home/kullanıcı_adınız/.kde/Autostart  dizini içine kopyalarsanız
açılışta çalışır.

> bir diğer sorunda mavi paralel şeritler var  bunları nasıl kaldırabilirim?

Mavi arka plana sağ tıklayıp, çıkan seçeneklerden gset-kiba derseniz kiba-dock
ayarlarına ulaşabilirsiniz.

--
Kenan PELİT