[Pardus-kullanicilari] Pardus simgesi

Tevfik Ozden tevfikozden at gmail.com
2 Oca 2007 Sal 00:49:22 EET

- " Sanalyöre "
- Bay, Necmettin Betiger
- Çok güzel bir karşılık yarattınız
- Tebrik ederim
- Bu nereden aklınıza geldi ?
-  Dogrusu İsteginizi tam anlıyamadım
- Gerçi Sanalyöre yi de kolaylıkla çözümleyemedim
- " Pardus için böyle bir resim dosyası var mı ? " Sorunuzdan neyi
amaçladıgınız tam anlaşılmıyor gibi.( En azından ben anlıyamıyorum )
- Pardus makinenizde sanalyörenizi yayınlamanız pek dogru bir yaklaşım degil.
- Bir sunucu kiralamalısınız ( Yani hosting hizmeti satın almalısınız )
- Şimdi sizden " hosting karşılıgı bir kelime isteriz
- Karşılıgında isteginizi yanlış yorumlamadıysam sanalyörenizi nasıl
yayınlayacagınız anlatırız.
- Durumu yanlış yorumladıysam şimdiden af dilerim.

15.01.2007 tarihinde Kaan Göktaş <kaangoktas at silivrihaber.net> yazmış: