[Pardus-kullanicilari] Pardus'ta konsol kullanımı

Behlül smart_man_22 at mynet.com
2 Oca 2007 Sal 00:37:40 EET

Merhaba arkadaşlar.

Benim şöyle bir problemim var.Geçenlerde bilgisayarıma Pardus 2007 kurdum
ve kullanıyorum.Modemim SpeedTouch 330 usb adsl modem.Bu modem ile
rahatlıkla internete çıkabiliyorum ama her seferinde belli kodları konsol
kısmından yazmak zaman kaybı yaratıyor.Bu sebeple bende açılışta otomatik
olarak başlasın diye "br2684ctl  -c 0 -b -a 8.35" ve "adsl-start"
komutlarını "local.start" dosyasına yazıyorum.Buraya kadar herşey
güzel.Yazdıktan sonra bu yapılan işlemleri nasıl kaydedebilirim.Konsol
kısmında kaydet diye bir yer aradım ama bulamadım.

Saygılarımla Behlül.