[Pardus-kullanicilari] web editörü..

Kaan Göktaş kaangoktas at silivrihaber.net
8 Oca 2007 Pzt 18:26:02 EET

Joomla' yı normal bir site için kullanmanızı tavsiye etmem.. Zaman kaybıdır..
Alışveriş yada haber tarzı portallar için gönül rahatlığıyla
kullanabilirsiniz ama..

Böyle bir siteyi phpnuke ile yapabilir yada daha basit olacaksa her hangi bir
web editörüyle sıfırdan yapabilirsiniz.

26 Ara 2006 Sal 00:03 tarihinde, halit çete şunları yazmıştı: