[Pardus-kullanicilari] virtualbox ve ağ

ahmed yasar yasar.tuncez at gmail.com
28 Şub 2007 Çar 22:07:38 EET

Merhaba Selim Hocam,

İnternete yerel ağ üzerinden çıkıyoruz ve statik ip kullanıyoruz.
Dolayısıyla otomatik ip vermek benim için çözüm olmaz. vmware deki gibi
ethernet arayüzünü bridge modda kullanmak benim için uygun olacaktır ama
virtualbox ta öyle bir şey yok herhalde. Virtualbox ı yeni kullanmaya
başladım. Pek iyi başlamadım. Centos 4.4 ü sanal olarak kurmayı başardım
ancak ubuntu 6.10 da takıldı ve kuruluma devam etmedi. Ayrıca benim için
zorunlu olan bu ağ meselesini bu yazılımı kullanabilmem için elzem.
Teşekkürler.

28.02.2007 tarihinde selim ok <selimok at gmail.com> yazmış: