[Pardus-kullanicilari] wine ile SPSS

Atamert Ölçgen muhuk at muhuk.com
28 Þub 2007 Çar 19:34:49 EET

selim ok wrote On 02/28/2007 06:41 PM:
> O zaman simdiye kadar bildigim mantik yanlismis :) (Piskinligin bu
> kadari...)
> Bildiklerimi gözden gecirsem iyi olacak. Ben simdiye kadar bunu
> basaramadigim icin sanirim böyle düsündüm. Kismen edigindigim
> bilgilerle de birlestirip böyle bir sonuca varmis olmaliyim. Neyse
> yanlis aciklamadan dolayi özür dilerim o zaman.
>
> Iyi calismalar,
> Selim
> 28.02.2007 tarihinde *Emin Åženay* <esenay at boun.edu.tr
> <mailto:esenay at boun.edu.tr>> yazmış:
>

>     >
> [...]
@Selim ok
Wine tam olarak sizin anlattığınız gibi çalışıyor. Programlar
kütüphanelerini wine'ın gösterdiği dizinlerde arıyor (windows
partisyonunda değil). Eğer windows diskindeki bir program wine üzerinde
çalışıyorsa bu fazladan bir kütüphaneye ihtiyaç duymadığı içindir.

@Emin Åženay
Wine'ın bütün programları çalıştıramaması da çok doğal. Eğer bir windows
programı kullanmak istiyorsanız ve bunu wine üzerine kuramıyorsanız bir
sanal makine üzerine windows kurup kullanmayı deneyebilirsiniz. Ama
windows diskindeki programları başka bir windows ortamından bile
çalıştıramazsınız (birkaç istisna hariç). İsterseniz diskinizi bir
arkadaşınızın bilgisayarına bağlayıp sizde yüklü olan ama onda yüklü
olmayan bir programı çalıştırmayı deneyin.

--
Saygılarımla,
Atamert Ölçgen

www.muhuk.com