[Pardus-kullanicilari] Wine ile msjavx86 Microsoft VM build 3805.exe yüklemek

ramazan akin akin.ramazan at gmail.com
28 Şub 2007 Çar 19:00:49 EET

*-------------------------------------------------------
Uyarı: - *Birden fazla yapılacak başvurularda, herbir başvuru sonunda
sayfadan çıkılarak tekrar online kart başvuru sayfasına giriş yapılması
gerekmektedir. Başvurularınızda İnternet Explorer kullanınız.
- Formu doldurmadan önce *Fotoğraf Ekle * butonuna tıklayarak vesikalık
fotoğrafınızı ekleyiniz. Sağ taraftaki *Fotoğraf* bölümünde fotoğrafınız
gözüktükten sonra formu doldurmaya başlayabilirsiniz.
üzücü

MSIE 6.0 by IEs4Linux
kullanılınca normal calışıyor.

28.02.2007 tarihinde Fatih Aşıcı <fatih.asici at gmail.com> yazmış: