[Pardus-kullanicilari] wine ile SPSS

Safa Gurcan safagurcan at gmail.com
28 Şub 2007 Çar 16:40:54 EET

Merhaba,

spss'i çalıştırmak için  wine konutunu tırnak içinde yazmama rağmen bir
türlü çalıştırmayı başaramadım. Bir kere de spss'in 10 sürümü üzerinde
çalıştırmayı deneyeceğim.

Ozellikle spss kurmaktaki amacım; kullanmasını bildiğim bir program
olmasıdır. Benim açımdan başka bir programı öğrenmek için ayrıca emek ve
zaman harcamak  yoğun geçen çalışma temposunda oldukça zor olacak.
Bununla birlikte tavsiye ettiğiniz programı indirip bakacağım.

teşekkürler ve iyi çalışmalar.

Safa