[Pardus-kullanicilari] Wine ile msjavx86 Microsoft VM build 3805.exe yüklemek

selim ok selimok at gmail.com
28 Şub 2007 Çar 14:31:08 EET

Komik cevap vermisler :) Simdi bu adama nasil laf anlatirsin ki, acaba
uluslar arasi standart nedir biliyor mu yoksa isine gelmedigi icin mi
anlamak istemiyordur? Herkes yanlis yapiyor kardesim benimde yanlis yapma
hakkim var anlayisi almis basini gidiyor. Resim ekleme konusunda ne gibi
kisitlamalar yapiyormus acaba cok merak ettim bunu da. Bir ara bos vaktim
oldugunda hatirlayabilirsem bu cevaba atifta bulunarak bu sorulari sorabilir
miyim Fatih? Yani sonucta sana yazilmis bir cevaba müdahil oluyorum.
(hatirlarsam tabi, dur yildiz koyayim suna :)

Iyi calismalar,
Selim

28.02.2007 tarihinde Fatih Aşıcı <fatih.asici at gmail.com> yazmış: