[Pardus-kullanicilari] =?utf-8?q?Re:=20=20Wine=20ile=20msjavx86=20Microsof?= =?utf-8?q?t=20VM=20build=203805.exe=20y=FCklemek?=

Aydin Deniz Senler asenler at yahoo.com
28 Şub 2007 Çar 13:17:38 EET

Teşekkür ederim.
Yazıcılar ve e-posta bağlantıları için ihtiyaç
duymuştum.
Örneğin şimdi 631 portunu kullanabiliyorum, ancak 110
a hata veriyor.

28 Şub 2007 Çar 13:13 tarihinde, Fatih Aşıcı şunları
yazmıştı:
> 28 Şub 2007 Çar tarihinde, Koray Löker şunları
yazmıştı:
şunları yazmıştı:
olmamalı eger linux ve
bildirmenizi rica

gibi sunucular başta
olarak verilmesi...

arayıp, örneğin w3c.org
arası standart konusu

> Ben de iett'nin akbil başvuru sayfasında sadece IE
ile çalıştığı yazısını
> görünce w3c ile kontrol etmiştim. 175 tane hata
çıktı ve ben kendilerine
> bunu ilettim; ama aldığım cevap bu:
>

> Gönderen: iett at iett.gov.tr
> Alıcı: fatih.asici at gmail.com
> Tarih: 16-02-2007 11:14
>
> Değerli YolcumuzFatih Aşıcı,
> İETT'ye yaptığınız başvuru inclenmiştir;
> --------------------------------
>    bahsetmiş olduğunuz http://validator.w3.org/
sitede istediğiniz herhangi
vermektedir. (www.google.com.tr)
> Bu sayfanın error verme kriterlerinin ne olduğu
bilinmediği için söylemiş
> olduğunuz 175 tane adet bizim için bir anlam ifade
etmemektedir.
> Sitemizdeki AKbil başvuru kısmının diğer
browser\'larda açılması için
> gerekli çalaışmalar yapılmamaktadır. Diğer
browserları kulanmayın dememizin
> sebebi resim yüklemee ile ilgili olup Bu
browserların resim ekleme