[Pardus-kullanicilari] cd dvd yazma

Levent BIRSIN leventbirsin at gmail.com
28 Şub 2007 Çar 02:22:09 EET

dediğin bölümde iki adt vcd yapma projesi var ve 2. nin panında dvd amblemi
var ben ilkini denedim dosyayı ekleyemiyorum mpeg1 ve 2 yi destekliyor diyor
yanın da dvd amblemi olan yeni vcd projesi hanesiylemi convet edip cd ye
yazıcaz teşekkürler

27.02.2007 tarihinde Guardian <samedkonak at gmail.com> yazmış: