[Pardus-kullanicilari] görüntü resmi

selim ok selimok at gmail.com
27 Şub 2007 Sal 23:43:30 EET

27.02.2007 tarihinde Ümran Kamar <umrankamar at gmail.com> yazmış:

> Merhaba

> Hangi arkadaşınız neyi göremedi, burası çok belirsiz.

Madem anlasilmadi söyle anlatayim. Bir arkadasimla konusurken bana resmimin
görünmedigini söyledi. Bende dedimki nasil görünmez orda duruyor iste. Sonra
VirtualBox ile actim Win'i sonra MSN kurdum oraya, ayni resmi koydum ve
gördü. Iste arkadasimin göremedigi benim orda oldugundan emin oldugum resim,
bir aydir belkide daha fazladir orda duruyordu yani degisiklik yapmadim
resimde. Ben hesabima giris yaptigimda baska arkadaslarim o resmi
görebiliyorlardi. Ancak bu eski bir tarihte oluyordu iste bu noktada bunu
gecici bir sorun oldugu kanisina variyorum. Sunucularda sonradan meydana
gelen bir degisiklik, sorun vs. bilemiyorum iste salliyorum her neyse, bunda
rol oynuyor olabilir diye düsündüm. Ayni anda kimilerinin görüp kimilerinin
görememesi gibi bir durumdan ziyade farkli zaman araliklarinda görünüp
görünmeme problemi bu.

üstelik ayni resmi gören baskalari resimle ilgil birseyler söylemislerdi

> bunla kimileri gördü, kimileri görmedi anlıyorum ben. Yine bunun Msn
> serverlarından kaynaklanacak nasıl bir hata olabileceğini aklım hayalim
> almıyor.

Yani bu tezinizde biraz yaniliyorsunuz diyim :) Bu sorun en azindan bende

> Evet, başa gelen çekiliyor.

Neyse kendi adima sikayetci degilim. Oraya koydugum resimler görünmeden de
yasayabiliyorum :D

Iyi calismalar,
Selim