[Pardus-kullanicilari] hp 610c yazıcı ve A4 tech wepcam

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
27 Şub 2007 Sal 21:46:33 EET

Arkadaşım
Güncellemeleri ve yazıcı pk lerini kurduktan sonra sistemine bağlı olan
yazıcını aç Tasma Pardus yapılandırma Mz.->Çeçre birimleri açılan sayfada
yazıcıya çift tıkla açılan pencerenin altında yönetici modunu tıkla parolanı
girdikten sonra açılmış olan pencerenin sol üst tarafında  ekleyi tıkla yeni
yazıcı ekleyi takiben  açılan yazıcı sihirbazında yerel yazıcu usb
seçeneğini tıkla ileri açılan bölümde usb seçeneği içinde yazıcınızın seri
no yazılı kısmı seçip devam edin Hp yazıcılar içinde 610 c serisinin iki
tipi var sırayla hangisi deneme sayfası verirse onu deneyip atayın.Kolaygelsin

27.02.2007 tarihinde ak_gunn <ak_gunn at mynet.com> yazmış: