[Pardus-kullanicilari] FireFox

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
27 Şub 2007 Sal 21:18:06 EET

2007/2/27, selim ok <selimok at gmail.com>:

> Ahmet hemen konsol'u anlatmissin, ne demisti gelistiriciler, grafik
> arayüzden anlatin cözümü...

Aklıma geldi de, şimdi kim görünüme girecek de gizli dosyaları göster
diyecek de .mozillayı bulacak da ... Geri bunları yazana kadar yapardım o
ayrı mesele :)

O klasörü silince bütün ayarlar ucacak bunu hatirlatma geregi duyuyorum.
> O klasöre girip icindeki compreg.dat gibi bir dosya olacakti onu silin, o
> kurtariyormus. Birde o ismi acayip olan klasörden iki tane oluyor bazen
> bunlarin isimleri de herkeste farkli oluyor. hatirlatayim dedim.

Yine karıştırdım hangi çözüm zararsızdı diye! :) Ben de compreg.dat'ı
silmenin uçurduğunu hatırlıyordum.  Kafam çok karışık...