[Pardus-kullanicilari] 16 gb lýk tmp dosyasý

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
27 Şub 2007 Sal 19:35:56 EET

Bende de benzer bir durumla karşılaşmıştım. 2 ve 2.2 GB lık 2 tmp dosyası
vardı. Kerry Beagle kullanıyor musunuz? Onun sebep olduğunu tahmin ediyoruz.
Hata kaydımı bulamadım(uluzillanın araması çok zayıf) ancak lsof dosyaadi
diyerek dosyayı hangi programın oluşturduğunu incelememi tavsiye etmişlerdi.

En kötü ihtimalle dosya adını not alın, adını değiştirin, 1 hafta kadar
bilgisayar kullanımınızda sorun çıkmazsa dosyayı silin... Yoksa geri alın
ismini...

27.02.2007 tarihinde cagrikesen <cagri at cagrikesen.com.tr> yazmış: