[Pardus-kullanicilari] kde ve xfce4 başlamıyor, login ekranında kalıyor

ahmed yasar yasar.tuncez at gmail.com
27 Şub 2007 Sal 17:53:28 EET

Merhaba Eren Bey,
pardus kanalında "cartman" ve sizin yardımınızla sorunu şu şekilde çözdüm:

Ctrl+Alt+F1 ile konsole düşüp normal kullanıcı bilgileri ile login olduktan
sonra kdebase servisini stop ettim:
service kdebase stop
echo startkde > ~./xinitrc ile kde ye girdim.
tasma yardımıyla xfce ye ait tüm paketleri kaldırdım. X i sonlandırıp
kdebase servisini durdurduktan sonra konsoldan;
sudo pisi it --reinstall kdebase kdelibs
komutuyla kdebase ve kdelibs paketlerini kaldırıp yeniden yükledim. Yükleme
sonrasında sistemi restart edip kde login ekranına düşünce kullanıcı adı ve
şifresini girip aşağıdaki menüden giriş masaüstü olarak kde yi seçtim ve
herşey normal.
Yarın inşaallah xfce yi yeniden kurup tekrar deneyeceğim.

Teşekkürler.
26.02.2007 tarihinde Eren Türkay <turkay.eren at gmail.com> yazmış: