[Pardus-kullanicilari] masaustundeki sistem ve diger sorunlar

selim ok selimok at gmail.com
27 Şub 2007 Sal 17:29:12 EET

Diger problemleri bilemiyorum ama acilista diskinizin otomatik baglanmasi
icin fstab dosyasinda birkac degisiklik yapmaniz gerekebilir. bu dosyaya
/etc/fstab yoluyla ulasabilirsiniz. Düzenlemek icin yönetici haklarina sahip
olmalisiniz.
Eger isterseniz icerigini buraya yapistirin birlikte bakalim.
Sonradan bicimlendirdiginiz diskin yolunu da yazarsaniz fstab altinda
yapacagimiz degisiklik icin fikrimiz olur.

Bu arada uzman degilim yapacagimiz degisikliklerden sonra cikabilecek
sorunlar icin garanti vermiyorum :) Simdiye kadar benim basima birsey
gelmedi ama, ne olacagi belli olmaz :)

Ayrica güncellemelerden sonra sistemden birseylerin silinmesi hic normal
degil burda ters giden birseyler olmali, genelde böyle bir sorun olmadigi
icin sizin yaptiginiz bir hata sebebiyle olmus olabilir. Paket yöneticisini
acip kurulu paketler kismina baktiginizda open office görünüyor mu hala?
Belki sadece kisa yollari kaybolmustur ortadan.

Iyi calismalar,
Selim