[Pardus-kullanicilari] BIR TURLU KURULAMAMA...

selim ok selimok at gmail.com
27 Şub 2007 Sal 17:22:41 EET

Yine donanimdan süphelenmeye devam edelim o zaman. Kurulumun ilk safhasinda
daha o mavi ekranda yani, Bellek Testi secenegini secip, ram'lerinizin
sorunsuz oldugundan emin olun. Bu test oldukca uzun sürüyor bastan söyleyim,
10 kadar test var ve her seferinde sanki bastan basliyormus gibi görünüyor
ancak her seferinde yeni test'e geciyor. Bu testler bittikten sonra sorun
olup olmadigina bakin. Emin olmak adina...

CD'yi baska bir bilgisayarda acin, kurmayin ama kurulumun ilk safhasindaki
bölümde diskin dogrulugunu kontrol ettirin bakalim baska bilgisayarda ne
gibi bir sonuc olacak. Tamam CD'deki verinin yanlis olma ihtimali cok az,
ama yinede emin olmak lazim. Zaten CD'deki bilgi yanlis olsa bile kontrol
safhasinda kilitlenmeye gerektirecek birseyde olmamali.

Donanim donanim diyorum baska birsey demiyorum. :) Özellikle ram'ler cok
süphlendirdi beni. Birde anakart'inizin marka model'ini tam olarak
yazarmisiniz.

Bu arada kurulumu yapmaya calistiginiz disk hangi disk? Eger bir sakincasi
yoksa (kaybedilecek veri, zaman vs.) o diski cikarip diger disklerden birine
kurmayi denermisiniz, böylece disk arizasi ihtimalini de degerlendirmis
oluruz.

Aklima gelenler bunlar.
Umarim faydasi olur.

Iyi calismalar,