[Pardus-kullanicilari] görüntü resmi

selim ok selimok at gmail.com
27 Şub 2007 Sal 17:13:05 EET

Bu gecici bir sorun olabilir cünkü gecen gün bende de ayni sey oldu uzun
zamandir görüsmedigim bir arkadasimla konusurken. Daha önceden baskalarinin
gördügüne eminim. MSN'in sunucularindan kaynaklaniyor olabilir. Belkide
kendi yazilimlari disinda yazilimlarin resim eklemesini istemiyorlardir :P
Kesin bir bilgim yok acikcasi.

Iyi calismalar,
Selim

27.02.2007 tarihinde Selim Tavşan <selimtavsan at gmail.com> yazmış: