[Pardus-kullanicilari] Acil Yardým Kampanyasý

Ali Iþýngör isingor at gmail.com
27 Þub 2007 Sal 15:31:17 EET

Yaptığınız kampanyaya saygı duymakla beraber; burası çeşitli yardım
kampanyalarını duyurma, basın kampanyasının altında bir pop /rock (?)
şarkıcının linkini verme yeri değildir. Yaptığınıza (amacınız ne kadar ulvi
olursa olsun) "spam" denir...

Bu gruba üye olurken, grubun kurallarını onayladığınızı da hatırlatmama
gerek yok sanırım.

(...)

Basıntanıtım-gmail.com gibi bir adrese sahip olan bu arkadaşın Pardus
kullanıcısı bile olduğunu sanmıyorum. Gruptan çıkarılmanızı listen
yöneticisinden rica ediyorum.

Ali Işıngör