[Pardus-kullanicilari] BIR TURLU KURULAMAMA...

selim ok selimok at gmail.com
26 Şub 2007 Pzt 22:51:39 EET

Aklima su geldi bir anda, bazi kasalarin güc kaynaklari yeterli olmayinca,
bilgisayar kilitlenip kaliyor, bu özellikle, cd-rom ve diskler ayni anda
calistiginda oluyor. Benim bilgisayarimda da zaman zaman oluyor (iste ucuz
malin yahnisi :). Yazdiklariniza göre sisteminizde 2 IDE, 1 SATA disk
varmis, hangisine kuracaksaniz pardus'u , yalnizca o diski birakin
digerlerini cikarin. (ancak burda dikkat etmeniz gereken sey su: eger baska
isletim sistemleriyle birlikte kullaniyorsaniz ve bilgisayariniz pardus'u
kuracaginiz disk disinda baska bir disk tarafindan baslatiliyorsa, o zaman
kurulum bittikten sonra grub'u ayrica elle o diske kurmalisiniz. Birde
windows ile ayni disk'e kuracaksaniz windows mutlaka ilk disk bölümünde
olsun.)
CD'yi yazarken yazilan veriyi kontrol et gibi bir secenek varsa onu secip
öyle yazin, nero'da böyle bir secenek vardi, yazmaya basladiktan sonra
acilan pencerede alt kisimdaydi yanlis hatirlamiyorsam, böylece yazma
sirasinda bir hata olup olmadigini anlarsiniz. Indirme sirasinda da hata
olup olmadigini md5sum kontrolü yaparak anlayabilirsiniz, nette
arastirirsaniz bunun nasil yapilabilecegini bulabilirsiniz.

Iyi calismalar,
Selim

26.02.2007 tarihinde BATI-feneri <gemici at gmail.com> yazmış: