[Pardus-kullanicilari] pardus ve wireless

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
26 Şub 2007 Pzt 17:14:49 EET

> kullanma
> ragmen

Merhaba,

Ağ Yöneticisi'nde Yeni bağlantı oluşturun, oluşan bağlantının ayarlarında
Tara tuşuna basın. Kablosuz ışığı açılacak mı bakın... Eğer açılmadıysa o
sırada klavyedeki tuşa basın ve tekrar tara deyin. Bende de benzer bir durum
var. Klavyedeki tuş b azen açılıyor, bazen açılmıyor... Bazen de bağlanmaya
çalışmak ışığı yakabiliyor...