[Pardus-kullanicilari] hp 1010

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
26 Şub 2007 Pzt 13:41:56 EET

Arkadaşım
Hp serisi yazıcıların enson çıkanları dahil linux desteği var mevcut pk ler
içinde yoksa Hp sitesine girip destek sürücülerden makinanızın modelini
girerek indirebiliyorsunuz.Şu ana kadar Photosmart , PSC  İnkjet,Office
serilerinde pek problem hatırlamıyorum Laser yazıcılarda ufak tefek problem
oluşabiliyor.Linux a enbüyük destek yazıcı konusunda HP nin olsa
gerek.Aldığım Hp printerden sonra Hp ye kaydımı yapınca her ay muntazaman
bilgi gönderiliyor ve ilave edilen yeni Printer linux driverlarınıda
görebiliyorum.İyi ve bol Parduslu günler

26.02.2007 tarihinde DOST müşavirlik & mümessillik <
fuattutuncuoglu at gmail.com> yazmış: