[Pardus-kullanicilari] software kurulumu

ramazan akin akin.ramazan at gmail.com
26 Şub 2007 Pzt 12:50:53 EET

programların kaynak kodu ile sisteme kurulabilir. genelde tüm programların
kaynak kodları ilgili siteden indirilebilir.
teknik olarak rpm (redhad, fedora) paketleri rpm2targz programı ile
dönüştürülüp sisteme kurulabilir.
program uzantıları tar.gz olanları indirip sisteme yükleyebilrsin.
kolay gelsin

26.02.2007 tarihinde selim ok <selimok at gmail.com> yazmış: