[Pardus-kullanicilari] Ram Yetersizligi

Mevlüt KOÇAK mevlut.kocak at artvin.gov.tr
26 Şub 2007 Pzt 11:51:07 EET

free komutu çıktısında
                total           used         free
shared    buffers     cached
Mem:       1034708     591456     443252          0
27992      302064
-/+ buffers/cache:     261400     773308
Swap:       307192          0     307192

boş bellek 440 mb civarı görünüyor. 300 m'lik bir bölümde cached olarak.
Aslında bu cached olarak ayrılan bölümünde bellek yönetimince ayrıldığı
kapatılan uygulamaların tekrar açıldığında hızlı açılmasını sağladığını,
farklı uygulamaların bellek ihtiyaçları durumunda burdaki belleğin
tahsis edildiği gibi bir cevap almıştım. (Debian sunucumdaki bellek
problemiyle ilgi olarak forumlarda yaptığım araştırmalar sonucunda)
Yanlış biliyorsam lütfen düzeltin....