[Pardus-kullanicilari] ACÝL ACÝL Grafik ekran açýlmýyor

Aydin Deniz Senler asenler at yahoo.com
26 Þub 2007 Pzt 09:02:24 EET

Yazıcımın çalışmaması üzerine, "Cups" paketini kaldırıp yeniden kurmak istedim. Tam 199 adet paket de gitti bu arada!
Ancak bilgisayarı yeniden başlattığımda grafik ekran açılmıyor ve konsola düşüyor.

  "xorg.conf" dosyasını kaldırıp yeniden koydum. gene sonuç değişmedi. Dosyayı en son kaldırdığımda da yenisi oluşmadı. Yedeğini yükledim ama gene grafik ekran açılmıyor.

Grafik ekranı nasıl açabilirim? ACİL yardım bekliyorum

Yahoo! kullaniyor musunuz?
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma Yahoo! Posta’da
http://tr.mail.yahoo.com