[Pardus-kullanicilari] Ram Yetersizligi

cem sonmez cemosonmez at gmail.com
26 Şub 2007 Pzt 00:18:02 EET

Firefoxu kapattıktan sonra yaklasık 150 mb lık bir alan bosaldıgını
farkettim.
Uzun sure firefozx acık kalınca bayagı bir yer kaplıyor sanırım.
Onun dısında benim bilgisayarımda gozle gorulur bir bicimde yer kaplayan
seyler ise X ve Java...
Cok merak ediyorum, acaba benim de 256 mb lık bir bellegim olsaydı nasıl bir
durumda olurdum su an :)
İyi geceler...

25.02.2007 tarihinde r. e. g. <rklm at elektrik.gen.tr> yazmış: